Spiraldynamik®

fd small 010Spiraldynamik®

Tento anatomicky podložený pohybový koncept, u jehož zrodu stála francouzská fyzioterapeutka Yolande Deswarte a švýcarský lékař Christian Larsen, se začal vyvíjet začátkem 80tých let 20. století. Zabývá se zejména držením těla a jeho pohybovou koordinací.

Spiraldynamik® vychází z anatomických předpokladů k pohybu, takže pohyb vedený podle těchto principů znamená anatomicky správně vedený pohyb. Na základě znalosti principu Spiraldynamik® se člověk naučí korigovat všechny pohyby ve svém těle. Nácvik vede přes vlastní vnímání k jejich vědomému řízení, tudíž je ideální ve spojení se cvičením jógy. Terapeut nejprve navádí klientovi pohyb rukama, a ten přitom vědomě prociťuje jeho směr a kvalitu a tím se učí novým stereotypům. Cvičením založeným na znalostech Spiraldynamik® se vylepšuje držení těla a zlepšuje se jeho flexibilita. Přispívá tak k odstranění bolestí a zároveň k atraktivnějšímu vzhledu, neboť vzhled a osobní vyzařování úzce s držením těla souvisí.

Co umí Spiraldynamik® řešit:

Díky navozením koordinovaného pohybu a svalové rovnováhy Spiraldynamik® umí řešit velké množství potíží: odstranění blokád a bolestí pohybového aparátu, korekce vadného držení těla včetně skoliozy u dětí i dospělých, vbočený palec a ploché nohy, terapie potíží vzniklých jednostranným zatěžování při sportu - bolestivá ramena, lokty..., bolesti hlavy a celou řadu dalších obtíží souvisejících se svalovou dysbalancí. Výborně se propojuje se cvičením jógy.

Nabídku informačního kurzu Spiraldynamik - jóga najdete v sekci Kurzy a pobyty.